Dirk ontvangt een waardering van 4,38* op de papieren folder en scoort het hoogst op aanbiedingen, koopgedrag en leesgedrag. De online folder scoort een 4,29* en wordt het meest gewaardeerd op aanbiedingen, gemakkelijk navigeren, leesfrequentie, leesgedrag en koopgedrag.
Melissa van Bodegraven, Marketing Manager bij Dirk, was namens de supermarktketen aanwezig om de prijzen in ontvangst te nemen: “Lezers van onze folders vinden de scherpste aanbiedingen het belangrijkste, gevolgd door het feit dat de folder voor hen relevante producten bevat. We zullen daarom ook in de toekomst alles op alles blijven zetten om onze folder te voorzien van de scherpste aanbiedingen. Dirk heeft namelijk áltijd de laagste prijs, ook met aanbiedingen.”
Beste Folder Awards
De publieksprijs, die dit jaar voor de negende keer werd georganiseerd, is een initiatief van Q&A Insights BV, Spotta en WePublish. In de afgelopen weken hebben ruim 51.000 consumenten hun favoriete folder beoordeeld. In totaal zijn er ruim 100.000 stemmen uitgebracht. Tijdens de verkiezing beoordelen zij zowel papieren als online folders op aspecten als aanbiedingen, opmaak en overzichtelijkheid.
In deze editie van de ‘Beste Folder Awards’ waren er zeven categorieën waar telkens twee prijzen werden uitgereikt, voor de papieren folder en de online folder. Dirk heeft met vier prijzen de favoriete folder voor de consument.