Terug naar het overzicht

De feestdagen moeten wel een feestje blijven

Supermarktketen Dirk van den Broek trapt de maand december af met een nieuwe televisiespot. Deze maand staat namelijk in het teken van ‘Dubbel Feest: de feestdagen voor feestprijzen’. Of je nu wilt uitpakken of relaxen, bijpraten of bijtanken, 8 gangen lang of 1 pannetje vol… het maakt niet uit. Bij Dirk zijn zowel de luxe producten als het reguliere assortiment feestelijk geprijsd. Want Dirk is er voor iedereen met elk budget.

“Je kunt het dit jaar zo gek maken als je zelf wilt. Niet alleen de luxe kerstartikelen vind je voor een goede prijs, ook de reguliere producten haal je voor een feestprijs in huis. Zo blijft een feestmaal voor iedereen betaalbaar” legt directeur Marcel Huizing uit.

De winkels en website zijn in het thema ‘Dubbel Feest’ uitgedost en ook de weekfolder, social kanalen en het Dirk magazine staan bomvol feestdageninspiratie. Huizing: ““We besteden veel aandacht aan groenten en vegetarisch eten in het magazine, maar ook voor allerhande vleesgerechten moet je dit jaar bij Dirk zijn! Daarnaast vind je een pagina terug met inspiratie voor de kliekjes die je vaak overhoudt na de feestdagen. Want weggooien is natuurlijk zonde!”