Terug naar het overzicht

Dirk en Black Friday blijken een gouden duo

Ook om 07:00 uur weten klanten Dirk te vinden. Speciaal voor Black Friday opende Dirk de deuren een uur eerder dan gebruikelijk. Op dit vroege uur sloegen zij hun slag en gingen naar huis met hun voordelige aankopen. Dirk en Black Friday blijken een zeer succesvolle combinatie te zijn.

Bij veel winkels van Dirk stonden de eerste klanten ruim voor 07:00 uur al voor de deur. Op het moment dat de deuren open gingen, was het dringen geblazen voor de diverse Black Friday aanbiedingen. Waterkokers, koffiezetapparaten, powerbanks en drones gingen als warme broodjes over de toonbank.

Marcel Huizing, directeur Dirk: “Na het grote succes van vorig jaar waren de verwachtingen hoog gespannen. We hoopten op hetzelfde succes, maar gaan klanten ook om 07:00 uur naar onze winkel voor spectaculaire aanbiedingen? Na een uur konden we de conclusie trekken, dit is zeker het geval! Het overtrof al onze verwachtingen.”

Verkrijgbaarheid
Duizenden aantallen van diverse artikelen waren ingekocht en beschikbaar in de winkels. Het aanbod varieert van elektronica en kleding tot cosmeticaproducten en etenswaren. Het werd zo massaal verkocht dat klanten binnen een uur soms al misgrepen op enkele non-food artikelen. Marcel Huizing: “Ik vind het spijtig dat we een aantal klanten vandaag moeten teleurstellen, omdat sommige artikelen erg gewild waren. Gelukkig betreft het een klein deel van de aanbiedingen en zijn alle overige aanbiedingen van vandaag nog volop verkrijgbaar in alle winkels.”