Terug naar het overzicht

Een derde plaats voor Dirk in diepvries

Aantrekkelijke aanbiedingen, lage prijzen en in diepvriesgroente de best scorende in de markt. In het Vriesvers Rapport van onderzoeksbureau GfK beoordeelden consumenten het diepvriesschap van verschillende supermarkten. Dirk van den Broek eindigde in dit onderzoek op de derde plaats.

GfK voerde in opdracht van fingerfood- en snackproducent NewForrest een onderzoek uit onder 10.000 consumenten. Klanten moesten aardappelproducten, snacks en groenten uit de diepvries op verschillende aspecten (o.a. kwaliteit, lage prijzen en ruime keuze) een rapportcijfer geven. Op de  aspecten lage prijzen en aantrekkelijke aanbiedingen doet Dirk het bovengemiddeld goed. Dirk scoort overall bovengemiddeld goed op vriesvers en eindigt daarom op een derde plek.

Directeur Marcel Huizing is trots op het resultaat: “Dit onderzoek bewijst maar weer dat klanten ook onze lage prijzen en scherpe aanbiedingen van ons diepvriesassortiment waarderen. We gaan natuurlijk ons uiterste best doen om op alle onderzochte aspecten nóg beter te scoren, zodat we in een volgende editie minimaal een treetje hoger staan.”