Terug naar het overzicht

Nieuwe website van 75-jarige Dirk live

De vernieuwde website die gisteren live ging, biedt klanten van Dirk nog meer gemak. Naast de aanbiedingen, vinden klanten nu ook het vertrouwde Dirk assortiment online. Een digitaal boodschappenlijstje is dus zo gemaakt. Ook het selecteren en bereiden van recepten verloopt heel eenvoudig in de vernieuwde omgeving.

Het onderdeel recepten heeft een metamorfose ondergaan. De mogelijkheid bestaat nu te zoeken op moeilijkheidsgraad. Recepten worden stap voor stap beschreven om de klant te helpen bij de bereiding van een gerecht. Handig en gemakkelijk. Recepten beoordelen door het toekennen van sterren (1 tot en met 5) kan ook.

Vernieuwing
Jeffrey Peereboom, online marketingmanager: “Met de nieuwe Dirk.nl spelen we in op de dynamische online behoefte van onze klanten. Het tonen van het volledige Dirk assortiment en de vernieuwde receptenomgeving zijn hier een mooi voorbeeld van.”

Het kleinst mogelijke scherm, de mobiele telefoon, vormde het uitgangspunt voor het design en de ervaring van de nieuwe website. Dirk.nl biedt natuurlijk ook op tablet en desktop de beste klantervaring. “Altijd en overal de beste aanbiedingen online”, aldus Jeffrey.

Ook het Dirk assortiment staat nu op Dirk.nl. Op basis daarvan kunnen bezoekers zelf gemakkelijk en snel een digitaal boodschappenlijstje maken. Bart Vos, digital shopmanager: “Dankzij de mogelijkheid van een digitaal boodschappenlijstje, maken we het voor onze klanten nog sneller, gemakkelijker en leuker om boodschappen te doen bij Dirk.”

Dirk app
De 75-jarige Dirk ontwikkelt zich steeds verder. Dirk staat namelijk op de drempel van de introductie van een nieuw kanaal: de Dirk app. De app bevat de aanbiedingen, het assortiment en alle informatie die klanten van een app verwachten. Het vormt een verlengstuk van de nieuwe website. Bart: “Alle kanalen werken dan naadloos met elkaar samen om onze klant de meest optimale ervaring te bieden.”